Laser frakcyjny CO2

Strona główna » Laser frakcyjny CO2
Laser frakcyjny CO22018-07-19T16:13:08+00:00

Laser frakcyjny CO2

Laser frakcyjny CO2 to ultra nowoczesne urządzenie służące do trwałej i całkowitej regeneracji skóry oraz intensywnej stymulacji syntezy nowego kolagenu. Frakcyjne wygładzanie skóry redukuje drobne zmarszczki, poprawia odcień i teksturę skóry, przywraca jej jędrność i zamyka duże pory. Laser frakcyjny spłyca również głębokie zmarszczki i blizny.

Zabiegi laserem frakcyjnym mogą być wykonywane na wszystkich częściach ciała: całej twarzy (wraz z powiekami), szyi, dekolcie, dłoniach oraz każdym obszarze dotkniętym bliznami, rozstępami czy zmarszczkami.
Zabieg przeprowadzany jest w znieczuleniu miejscowym, dlatego nie jest on szczególnie bolesny. Krem znieczulający nakłada się na 30-40 minut przed zabiegiem. Następnie mikroskopijna, prowadzona skanerem wiązka laserowa „dziurkuje” skórę tysiącami mikro kraterów, pozostawiając pomiędzy nimi siatkę nieuszkodzonej tkanki. Od tych nieuszkodzonych stref rozpoczyna się gwałtowny proces gojenia, w trakcie którego następuje intensywna regeneracja skóry.

W trakcie zabiegu zostaje naruszone tylko 20% poddanego mu obszaru, co daje krótki czas regeneracji i minimalizuje ryzyko wystąpienia powikłań. Bezpośrednio po zabiegu może pojawić się punktowe krwawienie oraz rumień, utrzymujący się zwykle do 3 dni i całkowicie ustępujący w ciągu tygodnia. Złuszczanie trwa zazwyczaj od 3 do 7 dni, a całkowite zagojenie się ran do 2 tygodni. Wtedy można już zaobserwować wyraźną poprawę wyglądu skóry.

A to dopiero początek. Tworzenie nowego kolagenu odbywa się bowiem nadal i trwa od 3 do 6 miesięcy. Przez cały ten czas skóra stale poprawia swój wygląd, aby po 6 miesiącach osiągnąć pełen rezultat terapii. Żeby doprowadzić do pełnej wymiany skóry na nową, zabieg należy powtórzyć 2-4 razy w odstępach 4-5 tygodni (w zależności od tego jak inwazyjny był poprzedni zabieg).

Wskazania:

• odmładzanie skóry:
    • wiotkość skóry – głębokie zmarszczki,
    • drobne zmarszczki, w tym zmarszczki wokół oczu i zmarszczki wokół ust,
    • poszerzone pory i niejednolity odcień skóry,
  • blizny:
    • potrądzikowe,
    • pooparzeniowe,
    • pooperacyjne i pourazowe,
    • blizny przerosłe i keloidy,
  • rozstępy,
  • przebarwienia, plamy starcze, niejednorodny koloryt skóry.

Przeciwwskazania:

• ciąża,
  • czynna infekcja,
  • czynna opryszczka,
  • zmiany ropne na skórze,
  • infekcja ogólnoustrojowa.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Umów wizytę w Klinice Piękna

Skontaktuj się